Δωρεάν μεταφορικά άνω των 70 ευρώ

Επιστροφές & Αλλαγές

Για να επιστραφεί το προϊόν στo κατάστημα Status πρέπει να επικοινωνήσετε με το υποκατάστημα της εταιρείας “ACS" που σας εξυπηρετεί και να αποστείλετε το δέμα στην διεύθυνση Βεικου 28 Γαλατσι, 11147 ΑΘΗΝΑ, Tηλ. 210 - 2925822. Το κατάστημα Status αναλαμβάνει μόνο τα έξοδα της πρώτης αλλαγής της παραγγελίας, εφόσον η επιστροφή του δέματος πραγματοποιηθεί με την εταιρεία που συνεργαζόμαστε (ACS) και μόνο από την Ελλάδα. Για την Κύπρο μπορείτε να επιλέξετε οποια εταιρια θελετε με χρέωση δική σας.Σε περίπτωση που επιλέξετε άλλη εταιρεία για την επιστροφή, ή στην περίπτωση επαναλαμβανόμενων αλλαγών που αφορούν την ίδια παραγγελία, τα έξοδα  βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και διαφοροποιούνται ανάλογα με την εταιρεία, το βάρος του δέματος κλπ.

Στη συνέχεια ολοκληρώνετε μια παραγγελία στο e-shop μας γράφοντας στα σχόλια "Παραγγελία Αλλαγής" με τρόπο πληρωμής "Αντικαταβολή". Έτσι δεσμέυουμε το απόθεμα και περιμένουμε την επιστροφή του προίόντος σας για να γίνει η αλλαγή και να σας στείλουμε το καινούριο προϊόν. Σε καμία περίπτωση δεν γίνονται αλλαγές με άλλο τρόπο πέραν της παραγγελίας αλλαγής και του τηλεφώνου.

Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων, η διαδικασία ξεκινά μόλις παραλάβουμε το προϊόν, και εφόσον το προϊόν πληροί τις προϋποθέσεις επιστροφής (δεν είναι κατεστραμμένο, ανοιγμένο, χρησιμοποιημένο κλπ.) και έχουν επιστραφεί μαζί με το προϊόν τα καρτελάκια του και η απόδειξη αγοράς. Το ποσό επιστρέφεται ανάλογα με τον τρόπο που έχετε πληρώσει: εάν έχετε χρησιμοποιήσει πιστωτική κάρτα, το ποσό πιστώνεται στην κάρτα σας, ενώ εάν έχετε πληρώσει με μετρητά, με αντικαταβολή ή έμβασμα, το ποσό πιστώνεται σε τραπεζικό λογαριασμό. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα έξοδα επιστροφής του δέματος βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, η διαδικασία γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.

Σε περίπτωση αποστολής λάθους ή ελαττωματικού προϊόντος η διαδικασία που ακολουθείται για την αλλαγή προϊόντος ή επιστροφής χρημάτων είναι ακριβώς η ίδια με την παραπάνω.

Μπορείτε να το κάνετε, με ένα τηλεφώνημα στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 - 2925822, Δευτέρα & Τετάρτη: 10:00 – 15:00, Τρίτη - Πέμπτη - Παρασκευή 9:00 – 14:00, Σάββατο: 9:00 – 14:30. Εκεί δηλώνετε το προϊόν που θέλετε, και, εφόσον είναι διαθέσιμο, θα γίνει άμεσα η αντικατάσταση.

Κάθε παραγγελία που φεύγει από τα γραφεία του ηλεκτρονικού πολυκαταστήματος status.com.gr ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα λάθους. Εάν υπάρχει ελάττωμα στο προϊόν που παραλάβατε, ή στη συσκευασία (ενδεικτικά: αν η συσκευασία είναι σχισμένη ή βρεγμένη), θα πρέπει να κρατήσετε την συσκευασία ως αποδεικτικό στοιχείο και να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών. Η εταιρεία courier που συνεργαζόμαστε θα παραλάβει το προϊόν με δικά μας έξοδα.

  • Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που αγόρασατε εφόσον είναι αχρησιμοποίητο και στην αρχική του κατάσταση.
  • Ενδύματα και υποδήματα στα οποία έχει αφαιρεθεί το ταμπελάκι, ή που έχουν χρησιμοποιηθεί πέραν της διαδικασίας δοκιμής δεν επιστρέφονται.
  • Σε περίπτωση επιστροφής, είναι απαραίτητο να υπάρχει και η απόδειξη αγοράς μέσα στο δέμα.
  • Εφόσον δεν τηρούνται κάποιες ή όλες από τις παραπάνω προϋποθέσεις, το κατάστημα Status έχει δικαίωμα να μην δεχτεί την επιστροφή του συγκεκριμένου προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, το προϊόν γυρίζει στον αποστολέα του, ο οποίος βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής.
  • Εάν δεν επιθυμείτε να αποστείλετε το δέμα με courier, μπορείτε να το παραδώσετε αυτοπροσώπως στο φυσικό κατάστημα Status.